ASIAKASPALVELU

puh 09-859 881
asiakaspalvelu@skipa.fi

Asiakaspalvelussamme hoidetaan seuraavat asiat:

  • asukkaiden neuvonta
  • talonkirjaotteet
  • nimenmuutokset
  • avainpalvelu
  • saunavuorojen varaus
  • autopaikkojen varaus
  • muuttoon liittyvät asiat
  • talopesuloiden älykorttien lataus
  • isännöitsijäntodistukset (toimitusaika 2-4 arkipäivää)


Palveluhinnastossa on näkyvillä tärkeimpien palveluidemme hinnat.

ISÄNNÖINTI

Kaikilla isännöintikohteillamme on oma nimetty hallinnollinen isännöitsijänsä, joka hoitaa yhtiön talouteen ja hallintoon liittyvät asiat. Lisäksi hän tai tekninen isännöitsijä hoitaa ja valvoo korjausten ja huoltotoimenpiteiden toteutusta. Skipan asiakaspalvelu hoitaa kuten yllä on mainittu mm. taloyhtiöiden avainasiat, saunavuorot, talonkirjat, isännöitsijätodistusten tilaukset sekä autopaikka-asiat ja muuttoilmoitukset. Sivuiltamme löytyy myös lomake muutostyöilmoituksia varten.

Isännöitsijämme ovat alansa asiantuntijoita ja heillä on vankka osaaminen ja kokemus asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden asioiden vastuullisesta hoidosta.

KIINTEISTÖPALVELUT

Huolto- ja korjauspalvelussa otamme vastaan asiakkaiden vikailmoituksia, korjauspyyntöjä ja vastaamme kysymyksiin. Tilaamme erikoisosaamista vaativille töille tarvittaessa ulkopuolisen tekijän laajasta yhteistyökumppaniverkostostamme.

Vikailmoituksen voi tehdä soittamalla numeroon: (09) 859 88 259 (klo 9.00-15.00)  tai sähköpostiin huolto@skipa.fi. Voit myös jättää palautteesi kyseiseen sähköpostiosoitteeseen.

Hätätapaukset ja ovenavaukset työajan ulkopuolella ja viikonloppuisin puh. 09-859 881

ULKOALUEIDEN HOITOPALVELUT

Ulkoalueiden hoitoon kuuluu pihojen puhtaanapito, viheralueiden ja istutusten hoito sekä ajo- ja kulkuväylien talvikunnossapito. Yhtiöiden ulkoalueita hoidetaan kullekin yhtiölle tilaajan toiveiden mukaisesti räätälöidyn huoltosopimuksen mukaisesti. Eri yhtiöiden hoidon tasoa ei voi
verrata keskenään tuntematta toisen yhtiön sopimuksen sisältöä.

SIIVOUSPALVELUT

SKIPA Kiinteistöpalvelut tarjoaa myös laadukkaita siivouspalveluita. Asiakasyhtiöille räätälöidään siivoussopimuksen palvelukuvaus asiakkaan toiveiden ja tarpeiden mukaisesti. Tämä on huomioitava siivouksen tasoa arvioitaessa. Kaikkia tiloja ei siivota päivittäin, vaan sopimuksen mukaan esim. 1-2 kertaa viikossa. Raput peruspestään keskimäärin 1-2 kertaa vuodessa; yleensä erikseen sovittaessa. Saunoja ja pesuhuoneita ei siivota viikonloppuisin. Tarkempia tietoja yhtiösi sopimuksen sisällöstä saat tarvittaessa hallituksen jäseniltä tai isännöitsijältä.